Klantenservice
Verzenden
Verzenden van een bestelling
Wij verzenden onze artikelen via PostNL of DHL. Bestellingen van artikelen die voor 16.00 uur bij Flugelshop.nl binnen komen en zijn betaald, worden nog dezelfde dag verstuurd. Je bestelling word dan de volgende dag bezorgd! Bestelling(en) na 16.00 uur worden een dag later bij je thuis bezorgd.
Verzenden van een gepersonaliseerde bestelling
Indien het een bestelling betreft met een gepersonaliseerde opdruk betreft is de levertijd in overleg met de klant. Omdat wij zelf produceren hanteren wij ook voor gepersonaliseerde opdrachten een korte levertijd.
Hoe word mijn pakket afgeleverd?
We geven een pakket ter bezorging aan bij PostNL of DHL. Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra de bestelling verzonden wordt. Wij beschikken over een track & trace code van PostNL en DHL, zodat wij kunnen nagaan wanneer waar de zending zich bevindt. Nu kan het gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bezorgt. Wanneer je niet thuis ben, zal het pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden.
Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, volgt er een kennisgeving waarop vermeld staat waar het pakket afgehaald kan worden.
Verzendkosten
Verzendkosten binnen Nederland en België
Bestellingen vanaf € 70,- of meer worden binnen Nederland en België gratis thuis bezorgd. Voor bestellingen onder de € 70,- betaal je € 5,- verzendkosten.
Verzending buiten Nederland en België
Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland en België? Dan gelden de daarvoor geldende verzendkosten van PostNL.
Kan ik mijn artikel bij Flugelshop.nl retourneren?
U kunt artikelen altijd retourneren. Dit geldt voor alle artikelen, met uitzondering van gepersonaliseerde en/of bedrukte artikelen. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra u de bestelling ontvangen heeft. Het gehele bedrag exclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden. De kosten van de retourzending zijn wel voor rekening van de klant.
Om een retourzending aan te vragen of als u een artikel beschadigd heeft ontvangen, meldt u de retourzending aan via info@flugelshop.nl. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Flugelshop.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Krijg ik het betaalde bedrag automatisch teruggestort als ik een artikel retourneer?
Als u de bestelling al betaald hebt, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet betaald heeft, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Wanneer het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt.