FAQ

Bestellingen die voor 16.00 uur bij Flugelshop.nl binnen komen en zijn betaald, worden nog dezelfde dag verstuurd. Je bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd. Bestelling(en) na 16.00 uur worden een dag later bij je thuis bezorgd. Als er bij een product een leverdatum wordt aangegeven, geldt die datum.

We geven een pakket ter bezorging aan de post. Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra de bestelling verzonden wordt. Wij beschikken over een track & trace code, zodat wij kunnen nagaan waar de zending zich bevindt. Nu kan het gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bezorgt. Wanneer je niet thuis bent, zal het pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden.

Wanneer het pakket voor de tweede keer niet kan worden afgeleverd, volgt er een kennisgeving waarop vermeld staat waar het pakket afgehaald kan worden.

Je kunt artikelen altijd retourneren naar Flugelshop.nl. Dit geldt voor alle artikelen. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra je de bestelling ontvangen hebt. Het gehele bedrag exclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden. De kosten van de retourzending zijn wel voor rekening van de klant.

Om een retourzending aan te vragen of als je een artikel beschadigd hebt ontvangen, meld je retourzending dan aan via info@flugelshop.nl. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Flugelshop.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Als je de bestelling al betaald hebt, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als je nog niet betaald hebt, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Wanneer het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt.